Du bist nicht eingeloggt! Möglicherweise kannst du deswegen nicht alles sehen.
  (Noch kein mods.de-Account? / Passwort vergessen?)
Zur Übersichtsseite
Hallo anonymer User.
Bitte logge dich ein
oder registriere dich!
 Moderiert von: Lunovis


 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »
erste ungelesene Seite | letzter Beitrag 
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

Chamer jetzt radio und tv endlich künde? Ich zahl scho sit jahre radio und tv obwohl ich das nie bruche.


zwüschetdure chönnti me scho fascht meine, du segsch eifach nur dum.
oder du häsch dich eifach mal gar nöd mit de vorlag befasst.

beides gat i die glich schublade und söt i dim fall zum entzug vom stimmrechtsuswis füere.



Nei, ich han mich null mit dene abstimmige diesmal befasst. Han zviel anders umd Ohre und kei ziit gha für abstimmige wo am ende eh im nirgendwo versickert.

Ich han irgendwo was glese das sich Medieabstinenti chön abmelde für 5 Jahr.
Mir hend Billagmensche vor 2 jahr droht das ich Radio muen zahle obwohl ich sicher 5 jahr kei meh lose.
Ich zahle es vermöge für Swisscom Internet wo ich zuesätzlich no Netflix zahle wo vo dem Billag quatsch nid mal gsponsert wird.

Ich han sogar extra wieder swisscom TV zue tah damit ich nöd für absolut gar nix Billag zahle. Scheissverein. *ufdetischchlopf*
[Dieser Beitrag wurde 3 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 15.06.2015 21:31]
15.06.2015 21:28:49  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Lunovis

 
Zitat von -Riddick-

Chamer jetzt radio und tv endlich künde? Ich zahl scho sit jahre radio und tv obwohl ich das nie bruche.


zwüschetdure chönnti me scho fascht meine, du segsch eifach nur dum.
oder du häsch dich eifach mal gar nöd mit de vorlag befasst.

beides gat i die glich schublade und söt i dim fall zum entzug vom stimmrechtsuswis füere.



Nei, ich han mich null mit dene abstimmige diesmal befasst. Han zviel anders umd Ohre und kei ziit gha für abstimmige wo am ende eh im nirgendwo versickert.

Ich han irgendwo was glese das sich Medieabstinenti chön abmelde für 5 Jahr.
Mir hend Billagmensche vor 2 jahr droht das ich Radio muen zahle obwohl ich sicher 5 jahr kei meh lose.
Ich zahle es vermöge für Swisscom Internet wo ich zuesätzlich no Netflix zahle wo vo dem Billag quatsch nid mal gsponsert wird.

Ich han sogar extra wieder swisscom TV zue tah damit ich nöd für absolut gar nix Billag zahle. Scheissverein. *ufdetischchlopf*



Also, mached mers eifach, Hesch du es Auto oder es Smartphone? Wenn Ja, hör uf hüüle und zahl de quatsch eifach wie all ander au....

Zudem Swisscom Internet erlaubt au TV und Radio z luege, somit chunsch deht garantiert nöd use
16.06.2015 9:26:29  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Mega Spucknapf

AUP Mega Spucknapf 13.03.2012
verschmitzt lachen
Nei weisch, är zahlt jo bi Swisscommit den Augen rollend

@Luno, chasch nid mol was mache gege dä Troll? I grieg jedesmol Chopfweh, wenn i dä dummi Seich mues läse...
16.06.2015 14:25:17  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Mega Spucknapf

Nei weisch, är zahlt jo bi Swisscommit den Augen rollend

@Luno, chasch nid mol was mache gege dä Troll? I grieg jedesmol Chopfweh, wenn i dä dummi Seich mues läse...



Lueg, wenn du die Dienst wo via Billag subventioniert werde wotsch nutze denn zahl dafür. Ich zahle sehr sehr viel geld für nöd subventionierte Dienstleistige vo firmene wo selber lueged das sie überd runde chömed (in dem falls, swisscom, netflix usw.)

Ich bruch kei Radio, ich bruch kei TV.

Natürlich wenn mer via internet Fernseh lueged, muess mer logischerwies zahle. Machi ich aber garantiert nöd. Im Auto nutzi mis handy mit bluetooth mit Mp3s.
Wenn du ohni nahdenke für jede scheiss wo nid rendiert wotsch subventione zahle, denn viel spass. Es git meistens en Grund warum die agebot sich nid selber finanziere chönd.

Vo mir us chamer de Schwiezer TV sender in allne sprache bestah lah und fertig.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 16.06.2015 15:59]
16.06.2015 15:56:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
Wenns so eifach wär

Dass d billag e swisscomtochter isch, isch der aber scho bewusst? Es isch scheissegal wie du dini medie konsumiersch, sobald du es empfangsfähigs grät hesch muesch zahle. Und mit revision isch das nöd weggfalle sondern eifach die bisher indirekt überd billag izogni gebühr so umgwandlet worde, dasme sie direkt mit de stüre chan izieh, und das pro hushalt eimal und ohni usnahme. Das erspart einersits en riese ufwand mit so glön wie dir wo nur es autoradio agmolde hend aber glichzitig mit breitband dihei und ufem handy (ukwradio inkl) umecruised. Zum andere bruchts ka kontrolle me wilme au ka schwarzlueger mues vrfolge. Die ganz antikampagne vom gwerbeverbandspresi isch elei druff begründet gsi, das me neu abme gwüsse umsatz au als firma mues zahle, das hettem gstunke. D rickli hett sich us dem grund au extrem zrugghalte, vo ihre hett me ja fascht nüt ghört im vorfeld. Eifach usem grund wil ihri kampagne mitem jetzige thema wenigbztue hett ujd s ja sogar i ihri richtig gat. Immerhin stönd die private sender jetzt finanziell besser da
16.06.2015 17:02:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
DrKrabbe

DrKrabbe
verschmitzt lachen
 
Zitat von Lunovis

Immerhin stönd die private sender jetzt finanziell besser da


Yes. No me Bachelorstuss.
16.06.2015 19:21:09  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

Wenns so eifach wär

Dass d billag e swisscomtochter isch, isch der aber scho bewusst? Es isch scheissegal wie du dini medie konsumiersch, sobald du es empfangsfähigs grät hesch muesch zahle. Und mit revision isch das nöd weggfalle sondern eifach die bisher indirekt überd billag izogni gebühr so umgwandlet worde, dasme sie direkt mit de stüre chan izieh, und das pro hushalt eimal und ohni usnahme. Das erspart einersits en riese ufwand mit so glön wie dir wo nur es autoradio agmolde hend aber glichzitig mit breitband dihei und ufem handy (ukwradio inkl) umecruised. Zum andere bruchts ka kontrolle me wilme au ka schwarzlueger mues vrfolge. Die ganz antikampagne vom gwerbeverbandspresi isch elei druff begründet gsi, das me neu abme gwüsse umsatz au als firma mues zahle, das hettem gstunke. D rickli hett sich us dem grund au extrem zrugghalte, vo ihre hett me ja fascht nüt ghört im vorfeld. Eifach usem grund wil ihri kampagne mitem jetzige thema wenigbztue hett ujd s ja sogar i ihri richtig gat. Immerhin stönd die private sender jetzt finanziell besser da



Billag ghört zu de swisscom, finanziert aber nid de usbau vom breitband netz sonder isch nur de gelditrieber vom bund.

okay danke fürd erchlärig. Han ebe denkt das chömi so oder so bald.
Wie gseit ich han radio und TV agmolde. Nutzes aber nid Augenzwinkern
16.06.2015 19:27:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

nöd subventionierte Dienstleistige [..] swisscom, netflix usw. [..]


Du wohnsch doch in Züri?
Wer verleit denn dete Glasfaserleitige?
17.06.2015 9:56:24  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

nöd subventionierte Dienstleistige [..] swisscom, netflix usw. [..]


Du wohnsch doch in Züri?
Wer verleit denn dete Glasfaserleitige?



Was genau het das mit de Billag gebühre ztue?

Swisscom finanziert ihre usbau mit de gebühre vo Internet Abos und vermietig vo de glasfasere und nöd vo de billag gebühre wo sie itriebed für de Bund.

Billag gebühre gönd also chum in usbau vo glasfasere leitige. Wär ja au extrem unfair gegenüber allne andere Private unternehme.

 
Unser Betrieb bezahlt schon für Swisscom-TV, warum müssen wir auch noch Radio- und Fernsehgebühren bezahlen?
Swisscom verrechnet Ihnen die Übermittlung des bestellten Programmangebots.

Die Radio- und Fernsehgebühren bezahlen Sie dem Bund gestützt auf das Bundesgesetz über Radio und Fernsehen (RTVG). Sie dienen der Finanzierung des Service public von Radio und Fernsehen in allen Landesteilen.



Aber es ischs gliich wie mit de Kabelaschluss gebühre. All denked Cablecom seg viel günstiger. Nur will sie au hüt nonig checked das sie die gebühre für de Aschluss ide nebechöschte hend.
[Dieser Beitrag wurde 2 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 20.06.2015 10:44]
20.06.2015 10:39:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
seven198

Russe BF
betruebt gucken

wege dir wird mer echt no en alki ....
20.06.2015 15:23:11  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
warum ich nie nie nie im lebe wirde links oder grüen wähle

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/Leutenegger--erschuettert--ueber-die-Aggression-24197886

warum genau stönd linksextremi eigentlich überem gsetz?
Mer müsst sich mal vorstelle SP Politiker werde vo rechtsextreme attackiert und verhaue. Es wär d höll los.

ich het gern mini 15'000CHF woni letscht jahr stüre zahlt han zrugg!

würd mer nöd bi jedem andere chline kack grad buesse und polizei schicke chönt mer ja no sege das es allgemein en chuindergarte isch und es aug zuedrucke was die link regierig sich gfalle laht.
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 19.07.2015 18:45]
19.07.2015 18:19:23  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
ich ja au so vill besser als 200 glatze wo ufem rütli de bundesrat zämepfifed und heil dir helvetia gröled.

und ich wett mal gse, wie de jositsch würd vomne inoffizielle rechtskonzert uselaufe nachdem er sich goutet hett.

Evtl ischs eifach nöd die intelligentischt idee, als öffentlichi person wo mehrfach gäg ebesolches am wettere gsi isch, det ufzchrüze und z meine s chäm ka gägewind.
19.07.2015 21:50:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
...
 
Zitat von -Riddick-

ich het gern mini 15'000CHF woni letscht jahr stüre zahlt han zrugg!


En wiitere Vorteil wennd endlich ufs Land ziehsch: Dini Stüre gönd id Kasse vonre vode SVP regierte Gmeind.
20.07.2015 8:12:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Und sind denn no tüüfer!
20.07.2015 12:31:30  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von rejteN

 
Zitat von -Riddick-

ich het gern mini 15'000CHF woni letscht jahr stüre zahlt han zrugg!


En wiitere Vorteil wennd endlich ufs Land ziehsch: Dini Stüre gönd id Kasse vonre vode SVP regierte Gmeind.



Bin leider nöd so de 0815 schwiizer wo gern 2h täglich pendlet damit er chan 250CHF im monat mieti spare.

Ich liebe min 10min arbeitsweg mit Velo. Bald sogar nur noch 5min.

Schad für Züri das die ganz rot grün regierig genau 0 erreicht het mit ihrere Politik.
Velofahrer sind sogar no rückläufiger worde als früher, trotz spurabbau ide ganze stadt het mers verpasst Veloweg anstatt en überbreite mittelstreife us Asphalt izrichte.
Randalierer chönd mache was sie wend.
Die ganz stadt isch jede summer e riese baustell.
usw.

schad fürs Geld
20.07.2015 12:43:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
immer wieder erstunlich, wie näch gwüssi lüt am hirntod entlangschramme chönd und doch na halbwegs zämehängende wirrwarr produziered.
20.07.2015 14:55:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/die-maer-vom-asylschlamassel/story/17893989

und genau us dem grund gsen ichs weder erforderlich na förderlich, wenn irgend e partei s asylthema so ufepusht.
Es isch es Thema, das betrifft eus ali nur sehr schwach, die meischte hend warschinlich am eheste demit z tue wenns es paar bewerber am bahnhof gsend.

d schwiz hett massiv grösseri problem womme söt agah, nur hend hald anderi parteie nöd e werbetrollme vo zig millione zur verfüegig wils nöd themene im programm hend wo de wirtschaft oder einzlene despote genehm sind und chönd daher au kei so polemischi kampagne wie d svp ufzieh.

aber ebä, s volk isch ja dumm und wunderbar dur so hetzkampagne lenkbar, funktioniert fascht jedes mal ade urne.

und da ich grad schön im Schuss bin na es paar amerkige zum letschte riddick post:

du bisch sonen typische opportunischt, gib mers urchige, aber ide city. Ich will Wald, han aber kei ahnig was de a Bewirtschaftig brucht. De Staat söl gfällischt nüt mache, usser s bringt mer was.
mal abgseh, dass da scho allne mit dere meinig uf d nerve gasch, was ich aber chli dim charakter und ufmerksamkeitsdefizit vo lüt wod scho vergrault hesch zueschribe, wirsch mit dere istellig irgendwenn ufd schnure flüge (hoffentlich). Zwüschetdure hilfts, mals grössere Bild vor auge zha statt es einzelns Motiv, nöd dass de Hindergrund verhunzt hesch nur wil s Subjekt grad passt.

Genau so isches bide Veloweg: D Regierig mues en Uftrag, wo dure innerstädtischi Abstimmig angnaa worde isch, umsetze. Dass das nöd vo eim Tag uf de ander passiert mues au dir klar sii, chan guet sii, dass s erhoffte durchgehende Velonetz mehrmals grundsaniert wird bis es würkli so wit isch, usem eifache Grund, dasme die Arbete so guet s gat halt mit bestehende Sache kombiniert um d Choschte in Grenze zhalte, wo ja dank mittirechts jedes Jahr na meh zämedruckt werded. (Mal abgseh devo dases e Gigantischi Ufgab für d Verchersplaner isch i dem Puff wo Züri es Strassenetz nennt, überhaupt was verhebends anezbringe)
Nöd dases mittirechts debi um objektivi Sparmassnahme ga würd, wie de ganz Wirrwarr um de Hafechran mal wieder zeigt hett, nei es gat rein ums Profiliere und Posiere.

genau wie de Tuena, wo vo afang a gwüsst hett was passiere wird wenner det uftaucht. de hetts druff a gleit, demit id medie z cho, aber er isch demit weder konstruktiv na sehr kreativ gsi, das hett de Fehr scho vorem Tuena anebracht unds hettem au nöd vill gnützt.

Spurverengig isch da es super Stichwort:
Die oberheilig dritte Spur am Bellevue, wo sit me guete Jahrzehnt en reine Staustreife gsi isch wild Strass zum Pfaue sowieso einspurig wird.
Uffallend: gäg sowas wird gwetteret und tobet. Die halb Golküste gat ufd Barrikade und würd am liebschte de halb Stadtrat id Limmat werfe.

zweits Bispil:
Gubrischttunnel:
S Bundesgricht fällt en Entscheid, dass die komplett Planig vom Westportal vom Kanton und später Astra voreilig und schlampig usgfüert worde isch ohni uf die lokale Bedürfnis geschweige denn d Iwürkige ufs umliegende Gebiet rücksicht z näh. (isch scho mal passiert, im Säuliamt hetts drum 25 Jahr länger duret bis d Autobahn offe gsi isch). Wohoo, Tobzetermordio... isch ales usblibe. warum au, isch schlisslich die guetbürgerlich Gmeind Winige gsi wos Astra id Schranke wise laa hett, und das vomne Bundesgricht! (natürlich hetts nachene glich en chline Ufschrei(tm) gää, immerhin hett de Richter au verfüegt, dass s Astra grad söl mitprüefe, obs denn de Autobahnaschluss Winige überhaupt bruchi)
bsunders Pikant findi en Kommentar ide NZZ dezue:
 
Der Streit um das Stück Autobahn im Limmattal zeigt vor allem, wie schwierig es wegen divergierender Interessen geworden ist, nur schon eine bestehende Strasse zu verbreitern. In diesem Fall spielt übrigens weder das Verbandsbeschwerderecht eine Rolle, noch haben Umweltschützer oder andere Grüne die Hand im Spiel. Es sind drei Stockwerkeigentümergemeinschaften sowie das klar bürgerliche Weiningen, und zwar aufgrund eines Beschlusses der Gemeindeversammlung, die sich vor dem Bundesgericht über das Projekt beschwerten. Sie taten es nicht, um zu verzögern und zu verhindern. Sie wollten einer für sie besseren Lösung zum Durchbruch verhelfen – und setzten sich durch. Das darf man niemandem zum Vorwurf machen.


link
D Christa Rigozzi findet das 'erzig.

Anders Thema: Baustelle.
also ich bin de Meinig, dasme die denn söt usfüere, wenns am optimalschte isch, und das isch grad bis Strasse und Tüfbauarbete halt die Zit wos am wenigschte lüt hett.
dezue chunnt, dass vili projekt mehrjährig sind. Wenn dich so brennend defür interessiersch chasch natürli so Details au eifach nalese: und zwar da
21.07.2015 14:34:31  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standard/die-maer-vom-asylschlamassel/story/17893989



Hesch du de Artikel glese? Die benutzed doch genau so e komischi statistik.
Wenn du praktisch kei asylanten im land gha hesch und denn es paar neui chömed hesch schnell mal 1000% zuewachs.

Dschwiez isch mit ca 2,5 Persone uf je 1000 Einwohner immerhin uf platz 4 ide EU

 
Deutschland nimmt in absoluten Zahlen die meisten Flüchtlinge auf, bezogen auf die Einwohnerzahl aber nicht. Hier liegen andere Länder für das Jahr 2014 deutlich vorne - zum Beispiel Schweden mit etwa 7,8 Asyl-Erstanträgen pro 1000 Einwohnern, Ungarn mit 4,2 pro 1000 oder das kleine Malta, wo drei neue Asylbewerber auf 1000 Einwohner kommen. Aber auch Dänemark (2,5 pro 1000), Schweiz (2,7 pro 1000), Norwegen (2,5 pro 1000) liegen vor Deutschland. Bei uns kommen rund 2,1 Asylbewerber auf 1000 Einwohner.

In Frankreich hingegen ist die Quote für 2014 deutlich niedriger und liegt bei nur rund 0,9 Asylbewerbern pro 1000, weniger noch verzeichneten Finnland (0,6 pro 1000), Großbritannien (etwa 0,5 pro 1000), Spanien (0,1 pro 1000) und Tschechien (0,09 pro 1000).

http://www.spiegel.de/politik/ausland/europa-wie-sich-die-fluechtlinge-verteilen-a-1030879.html




Was also de Tagi macht, begit sich ufs glieche niveau wie Asylkritiker. Schwiez chan niemals so viel flüchtling ufneh wie Dütschland. Da fehlt eifach de platz dezue.

Ungarn mit sine 1000% zuewachs isch au nur 1.7 Persone / 1000einwohner meh als ide schwiez. Chasch dir also vorstelle wie wenig sie die letschte jahr ufgnoh hend Augenzwinkern

 
Zitat von Lunovis

Anders Thema: Baustelle.
also ich bin de Meinig, dasme die denn söt usfüere, wenns am optimalschte isch, und das isch grad bis Strasse und Tüfbauarbete halt die Zit wos am wenigschte lüt hett.
dezue chunnt, dass vili projekt mehrjährig sind. Wenn dich so brennend defür interessiersch chasch natürli so Details au eifach nalese: und zwar da



Also z.b Rosegartestrasse isch sit de sanierig vo de hardbrugg praktisch dauerhaft e baustell gsi. Hardbrugg isch im oktober 2011 fertig saniert worde.
Sit letscht wuche sinds det wiedermal am Ashphalt erneuere. Ide ganze umgebig richtig ZH Nord hets wiedermal stau.
Und bald sölled ja no tramgleis verleit werde. Also wieder e grossbaustell wo vermuetlich mehrere jahr duret.
Ich han damals weg de Sanierig min Job verlore gha willi zietlich nüm nah cho bin und Firma das nöd kapiert het.



aber usserdem, wo simmer eigentlich das stadtregierig mun irgendwelchi Aktivischte darum bitte sie sölled doch bitte wenigstens am 2 am morge musik liesliger mache. WTF??? Breites Grinsen
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 21.07.2015 19:12]
21.07.2015 18:37:55  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
Naja, ~150 (DE) zu ~140 (CH) Iiwohner pro Flüchtling isch ez au nöd sooo en grosse Underschiid...

Aber jo, dass Jordanie (1:3) und Libanon (1:10) eifach es Mehrfachi ufnehmed, dankt natürli niemer.
Dini Argument vo wege kei Platz (Libanon isch kliiner und Jordanie vode bewohnbare Flächi au nöd gad vil grösser, ohni gad ufd Karte zluege) griffed do au nöd würkli.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population
21.07.2015 19:42:13  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Lunovis

AUP Lunovis 27.11.2007
nur mal so:

http://de.statista.com/statistik/daten/studie/76095/umfrage/asylantraege-insgesamt-in-deutschland-seit-1995/

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/01/07/blank/key/01/04.html

me gset guet, das, mal abgseh vom stetige strom us de bekannte länder, d krise massi stärcher bi Dütschland ischlat, d schwiz ufgrund vo schengen also chum was devo abbechunnt usser de stetige schwarzafrikaner und fernöschtler.

tuet mer leid, dasi dis weltbild han müese erschüttere. jetzt stell der vor wies in italie und griecheland zue und her gat und säg namal, mier heged es asylproblem.
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von Lunovis am 21.07.2015 22:36]
21.07.2015 22:34:50  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

Naja, ~150 (DE) zu ~140 (CH) Iiwohner pro Flüchtling isch ez au nöd sooo en grosse Underschiid...

Aber jo, dass Jordanie (1:3) und Libanon (1:10) eifach es Mehrfachi ufnehmed, dankt natürli niemer.
Dini Argument vo wege kei Platz (Libanon isch kliiner und Jordanie vode bewohnbare Flächi au nöd gad vil grösser, ohni gad ufd Karte zluege) griffed do au nöd würkli.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population



Kif, du söttisch glaubs dich mal chli informiere wie die Flüchtling i dene länder münd lebe und denn vergliche wie sie bi eus chönd lebe...

In Flüchtlingslager im Libanon münd Flüchtlich zum teil sehr viel geld zahle damits ime plastik zelt dörfed lebe.


Jordanisches flüchtlingslager

Zum verglich ide Schwiez
[Dieser Beitrag wurde 1 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 22.07.2015 8:36]
22.07.2015 8:35:05  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Lunovis

nur mal so:

http://de.statista.com/statistik/daten/studie/76095/umfrage/asylantraege-insgesamt-in-deutschland-seit-1995/

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/01/07/blank/key/01/04.html

me gset guet, das, mal abgseh vom stetige strom us de bekannte länder, d krise massi stärcher bi Dütschland ischlat, d schwiz ufgrund vo schengen also chum was devo abbechunnt usser de stetige schwarzafrikaner und fernöschtler.

tuet mer leid, dasi dis weltbild han müese erschüttere. jetzt stell der vor wies in italie und griecheland zue und her gat und säg namal, mier heged es asylproblem.



Ich glaub du liesisch würklich nöd was ich schriebe. Ich han nie vo Asylproblem gredt, sondern nur druf hiigwiese das de tagi genau glich mit zahle umsich wirft wie all andere und das mir eus uf kein fall münd verstecke mit eusne zahle.
22.07.2015 8:40:27  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Kif

AUP Kif 20.09.2014
 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Naja, ~150 (DE) zu ~140 (CH) Iiwohner pro Flüchtling isch ez au nöd sooo en grosse Underschiid...

Aber jo, dass Jordanie (1:3) und Libanon (1:10) eifach es Mehrfachi ufnehmed, dankt natürli niemer.
Dini Argument vo wege kei Platz (Libanon isch kliiner und Jordanie vode bewohnbare Flächi au nöd gad vil grösser, ohni gad ufd Karte zluege) griffed do au nöd würkli.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population



Kif, du söttisch glaubs dich mal chli informiere wie die Flüchtling i dene länder münd lebe und denn vergliche wie sie bi eus chönd lebe...

In Flüchtlingslager im Libanon münd Flüchtlich zum teil sehr viel geld zahle damits ime plastik zelt dörfed lebe.

http://polpix.sueddeutsche.com/bild/1.1728660.1374581679/860x860/syrien-jordanien-fluechtlinge.jpg
Jordanisches flüchtlingslager

Zum verglich ide Schwiez

I bi vor some Flüchtlingslager in Libanon gstande...
22.07.2015 9:20:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
abarth

Arctic
und sie händ de nid ineloh, richtig?
22.07.2015 17:06:47  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Kif

 
Zitat von -Riddick-

 
Zitat von Kif

Naja, ~150 (DE) zu ~140 (CH) Iiwohner pro Flüchtling isch ez au nöd sooo en grosse Underschiid...

Aber jo, dass Jordanie (1:3) und Libanon (1:10) eifach es Mehrfachi ufnehmed, dankt natürli niemer.
Dini Argument vo wege kei Platz (Libanon isch kliiner und Jordanie vode bewohnbare Flächi au nöd gad vil grösser, ohni gad ufd Karte zluege) griffed do au nöd würkli.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population



Kif, du söttisch glaubs dich mal chli informiere wie die Flüchtling i dene länder münd lebe und denn vergliche wie sie bi eus chönd lebe...

In Flüchtlingslager im Libanon münd Flüchtlich zum teil sehr viel geld zahle damits ime plastik zelt dörfed lebe.

http://polpix.sueddeutsche.com/bild/1.1728660.1374581679/860x860/syrien-jordanien-fluechtlinge.jpg
Jordanisches flüchtlingslager

Zum verglich ide Schwiez

I bi vor some Flüchtlingslager in Libanon gstande...



Was isch dini meinig dezue? Wo wird meh ufwand betriebe?
Solangs chum no bezahlbare wohnruum git werded ihrs schwer haa mit de asypolitik.
Ich wünsch mir wieder e ziit wo mer usserhalb vom stadtzentrum e 2.5zi wohnig unter 2000.- bechunt traurig
Kenne fengs nimmert meh in züri, es hend all muesse us de stadt weg wills finanziell nüm tragbar isch.
[Dieser Beitrag wurde 4 mal editiert; zum letzten Mal von -Riddick- am 22.07.2015 21:38]
22.07.2015 21:33:04  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
rejteN

X-Mas Arctic
 
Zitat von -Riddick-

Ich wünsch mir wieder e ziit wo mer usserhalb vom stadtzentrum e 2.5zi wohnig unter 2000.- bechunt traurig


traurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurigtraurig
http://www.immo.ch/wohnung_mieten_zuerich?surfaceFrom=0&roomsFrom=2.5&priceFrom=1400&street=&withPictureOnly=false&cid=1&size=15&priceTo=1900&page=1&loweredPriceOnly=false&surfaceTo=300&roomsTo=3.0&extSearch=true&qs=&resultTab=map
23.07.2015 8:59:41  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Irgendwie han ich teilwiis so ähnlichi Feindbilder wie de Riddick und trotzdem sind mier meilewiit entfernt voneme gmeinsame Verständnis.

Ich glaube dini Kollege hend ehner d Wohnbesichtigung verkackt, will sie sotig Hohlbrot sind.
23.07.2015 18:09:07  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
was für feindbilder hani ich denn? Breites Grinsen
23.07.2015 18:49:56  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
Artemos

AUP Artemos 22.07.2012
Parteie und Stadtplaner zum Bispil?
23.07.2015 20:01:39  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
-Riddick-

Japaner BF
 
Zitat von Artemos

Parteie und Stadtplaner zum Bispil?




hät öppis peinlich/erstaunt
23.07.2015 20:16:38  Zum letzten Beitrag
[ zitieren ] [ pm ] [ diesen post melden ]
 Thema: Politik ( Schneevölkchen und die sieben Bundeszwerge )
« vorherige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 nächste »

mods.de - Forum » Schweiz » 

Hop to:  

Thread-Tags:
| tech | impressum